Szukasz?

czwartek, 4 lipca 2013

Eveline BioHYALURON 4D KWAS HIALURONOWY Kremowy balsam do ciała SOS-recenzja


Podejście piąte. Cykl: bloger nie chce mi niczego zapisać.(to nie tak, że zaraz się wścieknę)


 ku uspokojeniu.

A oto bohater notki(pośrednia przyczyna nerwów):


Od producenta:


<klik-strona producenta>
Nie wiem czemu na zdjęciu tło ma błękitny odcień, lecz opis się zgadza. Produkt z czerwonym tłem zawiera olejek kokosowy i masło Thea(Shea jak pisze później xD). Opis z linku  tak jak i mój zawiera makadamię i witaminy ._.".
W każdym razie opis z linku zgadza się z tym co mam napisane z tyłu i przodu testowanego odpowiednika.
<klik-trendy kosmetyczne>
Zdjęcie:


(radzę powiększyć)

Sposób użycia i skład:


(jak każde zdjęcie i to można powiększyć!-> to i poprzednie nawet bardziej ;3)



Produkt nie był testowany na zwierzętach.


Cena i dostępność:


Rossmany i inne tego typu drogerie. O cenie nie mam najmniejszego pojecia, lecz nie sądzę, by przekroczyła ona 20zł... Koło 15zł?


Opakowanie:


Naprawdę solidne. Z przodu i tyłu potrafi się nagiąć, nie jest sztywne, lecz przy dzióbka (okrągła część opadająca w dół) jest naprawdę twardy. Po zablokowaniu możemy być pewni, że póki nie przekręcimy dzióbka z powrotem płyn nie wydostanie się na zewnątrz.
Jak ktoś jest ciekawy tworzywa to mówię, iż informacja o tym została zawarta w formie obrazka i literek: "HDPE".
Szata graficzna jest miła dla oka. Zresztą zdjęcie chyba dobrze to ukazuje :3.
Pojemność to 350ml.


Zapach:


Nieokreślony. Bardzo delikatny, ledwo wyczuwalny, nieciężki. Ani apteczny ani słodki, ani kwiatowy... Nie wiem czy tak pachnie olejek makadamia, acz trochę powątpiewam. W każdym razie wątpię, by komuś ta woń podrażniła nos.


Konsystencja i wydajność:


Konsystencja lekkiego kremu. Dość wydajny, wystarczy odrobina, by rozprowadzić go na większą powierzchnię.


Przypomina mi gąsienice. Tylko oczka dorysować po lewej :3 <jestę artystę-musiałam.>
Po roztarciu:





Użycie:

Rano lub wieczorem po myciu wyciskamy odrobinę i wsmarowujemy. Wchłania się naprawdę błyskawicznie i z niczym nie trzeba czekać(dłużej niż parę sekund).

Efekty:


Gdy nakładam odrobinę na nogi czuję jakby moja skóra była mi wdzięczna. Taka nawilżająca osłonka, która daje pewność, że powyżej 24 godzin(jeszcze nie 48 xD) nasza skóra nie będzie wołać o nic "do picia". Sprawdzałam ;3. Skóra jest gładka i zadowolona. Czy odżywiona i zregenerowana to nie wiem. Gdyby tak było efekt utrzymywałby się trochę dłużej... Choć przyznam, że przy dłuższym stosowaniu i czas działania się przedłuża.
Choć nie radzę nakładać na podrażnioną skórę. Zaboli :3.
U mnie sprawdza się o wiele lepiej na nogach i np. rękach niż dłoniach(choć nie jest to krem do rąk musiałam sprawdzić ;3).


Podsumowując:

-stosowanie +
-cena i dostępność +
-zapach +/0
-opakowanie +
-konsystencja i wydajność +
-użycie +
-efekty +

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...