Szukasz?

środa, 2 stycznia 2013

Sylwestrowo-noworocznie :3



Przywitaliśmy rok 2013.
Jak się z tym czujecie?
Jakieś postanowienia?
Ja nie chciałam robić żadnych, acz wszędzie widzę...
I tak sobie myślę.
1. Zacznę się uczyć?( Ile razy to sobie obiecywałam? Moje lenistwo wygrywa.)
2. Schudnę! XD (A można bez wysiłku? ;3)
3. Spróbować coś zaoszczędzić. COKOLWIEK. (już widzę to postanowienie na urodziny kogokolwiek, na święta i rożne inne okazje)
4. Nawiązaniem do punktu trzeciego jest kontrolowanie własnych wydatków. (Tu batonik, tu tymbark... A tam shake za 9zł xD)
5. Przemyśleć zakupy zamiast kupować pod wpływem impulsu. Zdarzy się, że kupię coś, bo mi się spodoba, lecz... Gdzie to założyć? Z czym? (tak poważniej: jaka jest szansa, że tego dotrzymam? -.~)
6. Postarać się utrzymać porządek w pokoju... (Chociaż na dwa dni po posprzątaniu? >D)
7. Zrobić porządek w szafkach z ciuchami... (I to nie tylko układanie, a pozbycie się. W gruncie rzeczy to mam chyba jeszcze parę ciuchów z... czasów "około-podstawówkowych"?)
8. Postarać się jakoś organizować sobie czas(tak mi nie raz przelatuje...). Czyli: postarać się być bardziej zorganizowaną. (obiecanki cacanki ._.'). Zacząć znów pisać pamiętnik... Uzupełnić stary... Wyrabiać się z wszystkim? :3
9. Starać się być bardziej... Spokojną? (Cierpliwa i wyrozumiała jestem. Szybko wybaczam, acz brak mi spokoju, za szybko się denerwuję i osądzam... A przez nerwy nie raz niektóre rzeczy do mnie po prostu nie dochodzą. A i z nerwów czy napięcia czasem działam... nie myśląc)
10. Zyskać trochę więcej pewności siebie. (Bo z tym u mnie słabo ._.') Uwierzyć w siebie!
11. Zaakceptować siebie(patrz punkt 9  i 10 xD). Pozbyć się kompleksów(patrz punk 2-> brzuszku znikaj!)
12. Poświęcać więcej czasu na swoje hobby/pasje(zaniedbuję pisanie i książki pozaszkolne) i znaleźć nowe. (Ktoś ma jakieś pomysły? :3)
13. Takie ważniejsze w tej chwili: Nauczyć się gotować! Q///Q Nawet nie wiecie jakie głupie mam lęki! Hej, ja mam prawie 18lat! Coś tam upiekę, ale ugotować?  Zupę? Ehm... Mięso? (dobra, nie tknę się, brrr...)Z przepisem-jak sądzę-sobie poradzę...Ale z taką niepewnością... Boże, jak ja się boję! Przecież ja sobie w życiu nie poradzę! Zero! Nuno! Nic! Q___Q No i jak ja mam... Komuś ten... .///. (kolejny lęk) Zawiodę na całej linii. Jako dziewczyna, kobieta i wgl... Osoba. Jestem taka nieżyciowa! Q^Q Przecież ja domu nie poprowadzę! NIC! Q^Q To mnie przerośnie! Q^Q (nadmiar minek wyraża moje uczucia i nawet gdybym chciała jakąś usunąć... Nie mogę)
14. Znaleźć "powołanie" =^=. Tz. coś co mogłabym studiować... Pomysł pracy... Studia po humanie po których miałabym szansę znaleźć pracę i mogłabym się usamodzielnić... (Jak macie jakieś pomysły to mi je zdradźcie :3)
15. Nie zmienić się na gorsze i doceniać to co już mam... I kogo mam... I postarać się naprawdę rozumieć, pomagać... Oh, dawać co mam tam najlepszego z siebie... Żeby niczego nie zepsuć <3
16. Dbać o siebie, uczyć się czytać składy, innych przydatnych rzeczy(żeby włoski, skóra... nie cierpiały przez moja niewiedzę :3) i... wszystkiego, życia.

Już widzę jak wszystkiego dotrzymuję O_O'

Jak minął wam sylwester?

Lakier Bell Air flow. Kolor "32". Pilniczki... Przyznam, że szklanym za nic nie mogę spiłować z szerokości. To moje pierwsze kroki z nim. Ma ktoś jakieś doświadczenie? Baterie... Aparat, myszka...
Dalej spineczka żabka, monetka(grosz na szczęście?) i przyklejone odmiany czasowników z angielskiego. Parę lat temu. Miałam niby się tak uczyć... Ta kartka jest nagminnie ignorowana.
Maseczka od Maliny pomogła mi się pozbyc suchej skóry na twarzy po peelingu.
Krem BB-> pamietam, że jak pierwszy raz używałam chciałam wklepać jak stary(tęsknie ideale! </3), acz... za ciemny, muszę wsmarować ._.'. Średni... Lecz nie mam siły szukać teraz jasnych podkładów. Ma ktoś coś co się dostosowywuje nawet do bieluchów i maskuje bez efektu maski? (prosze o cenowy rozsądek)
Balsam do ust karmelowy-wolałam różowy w sztyfcie, acz idzie się przyzwyczaić nawet do znielubianego karmelu. Dobry :3.
Czerwona szminka- od czasu do czasu można :3
Matowe cienie-a raczej cien, bo użyłam tylko białego, zielony mi nie pasował. Lubię je <3.
Brązowa kredka-kreska. Żeby nie było prześwitu malowałam dosłownie rzęsy xD
zalotka--nie podgrzewam, kupiona w Londynie, bo mnie tknęło(patrz punkt 4 postanowień). Albo nie łapię albo lekko przyszczypnę skórę przy bokach oczu. Acz sądzę, że jak chwilkę potrzymam, a potem pomaluję od razu rzęsy to może coś da(iluzja? >D)
Rusz do rzęs Maybelline "the Colossal"-obsypuje się ._.' Nienawidzę tego!
szczoteczka ze starego tuszu-gdy już pomaluję rzęsy przejeżdżam nią, by usunąć grudki, rozdzielić rzęsy :3
Początek u koleżanki. Loooodyyyy! <3
:D
Zdjęcie zrobione całkowicie przypadkiem... Kawałek mojej sukienki(tak, to to czerwone). Mam wrażenie, że ona mnie jednak pogrubia w talii=__='.

A teraz idę, bo zaniedbuję punkt pierwszy mych jakże wspaniałych i cudownych postanowień.
Ta ilość rekompensuje chyba wszystkie lata, gdy ich nie robiłam...

7 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia w realizacji postanowień ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W kwestii postanowien ja wiem, ze my mozemy sobie postanawiac a zycie i tak to zweryfikuje ale w kwestii postanowien ja zawsze stawiam na to co jest dla mnie wazne, na czym mi zalezy i co najwazniejsze takie ktore wiem, ze zrealizuje wlasnie ze wzgledu na wczesniej wymienione :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w realizacji postanowień! Nowy Rok to właściwie fajny czas na taki nowy start, muszę również zrobić w końcu listę :)
    Na prawdę, piękny kolor sukienki, ognista czerwień to jest to xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrawiam Koleżankę z Malinowego Klubu i dołączam się do grona obserwatorów - postaram się zaglądać tutaj częściej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo tych postanowień! :)
    W takim razie życzę wytrwałości..:D
    Pozdrawiam, będę częściej wpadać, obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne postanowienia i sporo ich, życzę wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja ulubiona maskara :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...