Szukasz?

wtorek, 13 listopada 2012

Liebster TAG - x2

She's Killing Me-The Tsundere MEP :3
Przyznam, ze trochę zwlekałam z dodaniem, bo chciałam zrobić jako dodatek do głównego tematu, acz... To nie jest takie krótkie ;3


Zasady:
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Zostałam OTAGowana przez: OjKarola i MajtkiRambo (xD) za co bardzo dziewczynom dziękuję :3.

Odpowiedzi na pytania Karoli:
1. Ulubiony kosmetyk ostatnich paru dni?
Paru dni? Yyy... Jantar? >D Używam parę dni i jak na razie jestem zadowolona. Codziennie wieczorem wmasowuję w skórę głowy(przez co włosy przy skórze tez mam mokre-brak wprawy-> jak wy to robicie?). Nie podrażnił mnie, zapach wywołał uśmiech... Mam nadzieję :3.
2. Jeśli mogłabyś zamieszkać w dowolnym miejscu na ziemi, to jakie byłoby to miejsce? A może zostałabyś tu, gdzie jesteś?
Wyjechałabym! No ba, że tak! Do jakiegoś ciepłego miejsca! Ciepło cały rok(nie mylić z duszno), o taak! Słoneczko <3. Choć przyznam, że najbardziej zależy mi na miejscu przy pewnej osobie... ^///^"
3. Wolisz słuchać muzyki w zaciszu domu czy wyszaleć sie na koncercie?
I to i to ma swoje plusy. Na koncercie można sie wyszaleć z przyjaciółmi, lecz w domu... Cisza, spokój, jakaś gra(przed snem) i zamiast dźwięków gierki na komórce muzyka. Tak, dobrze jest ;3. Albo jak jeszcze nikogo nie ma w szkole, słuchawki i taki "pół-sen"...
4. Masz czasem dość jakiś rytuałów pielęgnacyjnych?
Hmmm... Nie :3. Większość tego co robię sprawia mi przyjemność, choć... Wyrywanie włosków boli. Tak, tego mam dość, nie lubię! Q.Q
5. Zdarzają Ci się takie sytuacje, że gdy idziesz na ubraniowe zakupy, to nigdy nie ma w sklepach tego, czego akurat potrzebujesz?
TAK! Szczególnie, gdy akurat mam kasę. Bo, gdy nie mam to już inna sprawa-> zawsze znajduję parę rzeczy, które chciałabym mieć, lecz gdy czegoś szukam. Ah, złośliwy los.
6. Wiesz już, jak chciałabyś żyć za 20 lat?
Owszem. Pewien Pan przy mnie, dziecko(dwójka, lub jeśli ulegnę  namowom więcej <3), spokojna i przyjemna praca(choć mogę zostać w domu, co się będę...^^'), spokojny domek. Nie marzę o jakimś wielkim bogactwie, chce mieć spokojne życie przy boku ukochanej osoby. Takie poczucie spełnienia i szczęścia :3.
7. Grasz w jakieś gry?
SIMSY! XD (niestety tylko wakacje jak jestem w domu, wieczorem czy jak jest jakaś przerwa-dłuuuga, bo aktualnie nie mam na to siły ani ochoty) Sudoku! (ile nudnych nocy i lekcji mi to zajęło <3)
Ostatnio ściągnęłam sobie na telefon Mahjong i Shoot Bubble deluxe i temu ostatniemu poświęcam najwięcej uwagi.
8. Kupujesz czasem kosmetyk tylko dlatego, cze pięknie pachnie?
Tak *-* Moim marzeniem jest piękna łazienka z mnóstwem kolorowych, pięknie pachnących płynów do kąpieli itd... Ahh! Przyznam, że kocham wchodzić do sklepów z kosmetykami między innymi dlatego, że jak przekraczam próg otacza mnie taki piękny zapach <3.
9. Jesteś zadowolona z wyglądu Twojego bloga?
Nie xD. Chce, by koleżanka zrobiła mi szablon, lecz najlepiej zna się na onetowskim układzie Powiedziała, że spróbuje-zobaczymy :3.
10. Jesteś serialomaniaczką?
Nie. Jak coś leci i przejdę, obejrzę kawałek, może całe, lecz nie tracę czasu na oglądanie TV. Ani mnie to nie ciekawi ani nic... Za dużo dziwnych historii. Nie raz nie ogarniam własnego i znajomych życia, postacie serialowe to za dużo ;3.
11. Piosenka najczęściej 'męczona' w tym miesiącu?
Yh, nie wiem. Często leciało Jet Lag, Accidentally In Love-MEP i Just the girl-MEP. Jeśli chodzi o to co mam na komórce to sama ie wiem co najczęściej męczyłam. Chyba The Cab - Angel With A Shotgun. Tak,nie umiem się ograniczyć do jednej.

Pytania od MajtkiRambo:
1. Czy potrafisz chodzić na wysokich obcasach?
Nie. I nigdy się nie nauczę. Kocham balerinki i adidasy. Coś wyższego? Koturny. Na obcasach czuję się niepewnie(przy moim wzroście powinnam je polubić ._.)
2. Demakijaż z użyciem wody, czy bez?
Bez. OCM+(ostatnio)hydrolant.
3. Jaka jest Twoja ulubiona herbata?
Nie pijam herbaty-za często. Był okres, gdy w ogóle, lecz jeśli to najczęściej czerwoną... Jest też amlinowa(jeśli już).

4. Ulubiony zapach?
Nie posiadam.

5. Największe kosmetyczne rozczarowanie 2012 roku to...
Ampułki wzmacniające "Joanna-Rzepa" Q___Q

6. Limitowane kolekcje z Essence / Catrice - czekasz na nie, czy są Ci obojętne?
Co to jest? >D Obojętne.
7. Zabieg pielęgnacyjny, który wiesz, że powinnaś wykonywać regularnie, ale tego nie robisz.
Hmm... Kremowanie ciała balsamami(prócz twarzy).
8. Jakie są Twoje 3 ulubione urodowe kanały na youtube?
Nie posiadam.
9. Jakie kosmetyki chętnie przywozisz z zagranicy?
Nie przywożę, lecz... Muszę zamówić krem BB(skończył mi się-> że ja wgl. wychodzę z domu O.o)
10. Których kosmetyków masz zdecydowanie za dużo?
Żadnych. Naprawdę. Powiedziałabym, że żeli i balsamów do mycia, lecz już je wykańczam ;3.
11. Jaki kosmetyk jest bardzo mało popularny, a Twoim zdaniem zasługuje na większą popularność?
-Seria kosmetyków Ziaja. Po prostu. Mój kochany nawilżacz <3.
-Krem BB(Skin79 Hot Pink). Wprowadźcie to do Polski! Proszę!!

Mam nominować... Mało popularne blogi? Kurczę, mam problem z ocenieniem gdzie zacyzna sie "popularność" ;3. Ale cóż:
- http://sprezyna.blogspot.com/
- http://naturalniepienkna.blogspot.com/
- http://patrycjaa-wardrobe.blogspot.com/
- http://blogcaskady.blogspot.com/
- http://raian32.blogspot.com/

Moje pytania:
1. Twoje ulubione zwierzę? Dlaczego? ;3
2. Z jakiej przeglądarki korzystasz? Jeśli nie jest to takie w 100% przypadkowe-> dlaczego wybrałaś właśnie ją?
3. Humanistka czy ścisłowiec? ;3
4. Co zawiera twoja kosmetyczka?
5. Bez czego nie możesz się obyć?
6.Czego nigdy nie zapomnisz? [można interpretować różnie ;3 Jako wydarzenie... Lub jako po prostu coś o czym nigdy nie zapominasz.(Piosenka, książka, rzecz, która ma dla ciebie jakieś szczególne znaczenie )]
7. Gdybyś mogła spełnić swoje jedno marzenie "ot tak-pstryknięcie palcem" to co by to było?
8. Jakie miejsce chciałabyś odwiedzić(jeśli jest takie-> w kraju lub za granicą)?
9. Jeśli już studiować to...? (coś co sprawia ci przyjemność, coś z przyszłością... Bez względu czy ktoś studiuje czy nie ;3) Dlaczego?
10. Pierwsze co robię rano to...?
11. Po tym jak budzik zadzwoni wstaję od razu czy... drzemka, drzemka, drzemka... "O cholera!" ;3(czyt. czy leżysz do oporu?)

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...