Szukasz?

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Witam! @___@

Tak, dzień dobry...

Blog powstał w celu zmotywowania mnie... do pielęgnacji. Czego?
Ano wszystkiego, lecz z różną intensywnością. Ogólnie swojej "urody", a chyba najbardziej moich niesfornych, pokręcono-pofalowanych, jak ja to mówię, blond włosów.
Muszę się nauczyć systematyczności...
A także nauczyć bardzo wielu rzeczy w kwestii pielęgnacji.
Mam nadzieję, zę nie jest to słomiany zapał wywołany przeczytaniem paru notek u "sprężyna" i "Anwena"... I mi pomożecie! <3
Bo tej pomocy potrzebuje bardzo, bardzo... Szczególnie, gdy patrzę jak niektórzy rozszyfrowują skład kosmetyków ;3
Liczę też na pewne podpowiedzi w kwestii "jak-co-sie-robi", bo do mnie trzeba instrukcji nie krok po kroku, a kroczek po potknięciu ;3.
Hah, mam nadzieję, że nie zniechęciłam...
Pozdrawiam^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...